16 juni 2010

Snart minisemester

På fredag lämnar jag maken hemma och tar med mig barnen ner till Falkenberg för en minisemester, det ska ju dessutom bli bra väder nästa vecka...
Sen är det ju närmre Ullared därifrån ;)

Apropå semester så är nästa års semster till Turkiet och deras vattenparker bokad nu, hoppas nu bara att de som sagt tidigare att de vill åka med verkligen gör det, men tydligen får man vara ganska snabb att boka. Populärt hotell tydligen... Mer info kommer senare.

Träningskortet frös jag idag, har insett att jag inte kommer att träna nu i sommar, synd jag inte kom på det tidigare bara, har ju inte varit där sedan i januari... Jaja, träningsskorna skall med ner till Falkenberg. Kanske att man kan komma iväg på promenader iallafall.

1 kommentar:

  1. Va snyggt du har det här på bloggen nu, Kicki!//Nina

    SvaraRadera