07 februari 2010

Oj då

Över en vecka den förra inlägget...
Så här lång tid har det aldrig gått men ibland måste man prioritera sina uppgifter.

Jag har iallafall idag hittat den bästa motivationen!
Jag ska i en bikini om mindre än 5 veckor.... inte kul alls men ett uppvaknande blev det! Efter ett par veckors svullande av både det ena och andra blir det nu skärpning på hög nivå!

Igår var jag och barnen på Universeum, jobbet hade familjedag och det var jättetrevligt. Funkade faktiskt bra att gå själv med båda barnen, jag hade i och för sig hjälp från en arbetskamrat och hennes döttrar som är lite äldre.

Veckan som kommer blir det ingen träning heller (har ju varit på gymmet 2-3 gånger i år bara) men sen borde jag kunna komma igång de 4 veckor som är kvar innan jag åker.

Nästa helg blir det kalas högt och lågt, två st hemma på lördagen och ett på Bushuset på söndag. Det är stora R som blir ännu större, 5 år.
Jag kommer faktiskt ihåg när jag fyllde 5 år och min pappa hela det året kallade mig för hans lilla 5-öring. Jag får väl kalla stora R för min lilla 5-krona med tanke på inflationen. (Dessutom finns det ju inga 5-öringar längre...)

Nu ska jag väcka lilla R som egentligen sovit alldeles för länge och sätta mig och mysa med barnen framför Shrek...

Ha en bra vecka om vi inte hörs innan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar