14 mars 2010

Inte ett moln och ett dopp i det blå....

Eller hur var det nu Thomas Ledins låt gick?
Strunt samma förresten.... Och nä, det är inte mitt tangentbord som har brakat samman, jag sitter just nu med lätt grisrosa ansikte och lite mer mörkrosa skinn, nyduschad med en öl i handen och bara njuter av livet på Dominikanska Republiken!!! Livet kan just nu inte vara bättre.

Hade egentligen inte tänkt att skriva men eftersom huset hemma är väl bevakat spelar det väl mindre roll...

Resan hit var lååång men det gick jattebra, vi blev dessutom försenade en timme från Frankfurt eftersom någon klantskalle hade packat ner sin livsviktiga medicin i bagaget sa personalen fick öppna upp och leta fram den!!!

Dygnsrytmen har så smått börjat att rätta till sig även på barnen och de njuter för fulla muggar av att slippa overaller, mössor och vantar. Har fullt sjå att forklara för dem att man inte kan bada heeela tiden i början, man måste låta huden vänja sig lite vid solen forst.

Detta blir bara ett kort inlägg, det kanske kommer flera senare, jag vill bara skicka en hälsning till alla er hemma och hoppas att vädret för er blivit bättre. Allt här är kanon!!!!!
Kram på er från en som snart ska äta middag!

3 kommentarer:

  1. Hallå där!
    Faan vad gott det låter. Skönt för er, detta har ni ju väntat på. Här hemma har vi faktiskt strålande sol men kallt, fick skrapa rutor imorse. Skulle vart ledig i helgen men de e kaos på jobbet så jag blev inbeordrad i lördags. Jag var INTE glad. Biter ihop nu bara, min tid kommer. 2 månaders jobb till sen....Gå hemma o fika. Gött! Hoppas på en riktigt bra vår o sommar!! Hälsa alla o ta en drink för mig o pressa riktigt ordentligt! Kram kram Linda.

    SvaraRadera
  2. Åh, det låter underbart!! Njut nu av semestern som bara attan. Nu är bara 2 dagar kvar för mig att jobba sen hägrar semester för mig med men en helt tvärtom-semester mot din :)
    Kram N

    SvaraRadera
  3. Gaah! Va härligt det låter! Din blogg fick helt plötsligt en ny dimension... Mina vardagsbestyr... -Yeah right! ;)

    Fortsätt å njut nu!

    SvaraRadera