01 mars 2010

Xyntia?!

Trodde att far min skulle komma hem från semestern idag med tji fick jag. Har han månne fastnat i Xyntias framfart i södra Europa eller är det helt enkelt jag som har tappat bort dagarna bland alla veckor?

Nu har det iallafall slutat att snöa här på toppen av förorten. Ja, jag vet att det inte var mycket snö men just nu känns det som om all snö är av ondo. Sen ska det dessutom frysa på om ett par dagar, då smälter det ju inte mer!!!!!!
Är så innerligt trött på att ha tjocka kängor varje dag. Hade tänkt att dra på mig ett par alldeles vanliga gummiskor till jobbet idag men fick backa på det eftersom hela uppfarten var geggig av slask!

Å vad har detta med ovädret Xyntia att göra? Inte ett smack men jag kom inte på någon bättre rubrik.
Ska nog gå in och kolla väderleksrapporten för vårt resemål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar