09 augusti 2010

En vecka kvar

En vecka kvarstår av semestern och vi är åter hemma i en regnig förort till Göteborg.
Stora R börjar sin fotbollsskola idag... Stackaren, vilket trist väder, hoppas han inte fryser och tycker det är tråkigt...

En vecka kvar... Sen är det åter dags för rutinerna, det ska bli ganska skönt!
Lika skönt som att slippa rutinerna i början av semestern, lika skönt är det att återgå till dem. Jag brukar inte ha några större problem att anpassa mig till jobbet igen.

Snart dags att kolla upp träning, bussar och sånt med. Ska ju med början i september ta bussen till jobbet på prov ett tag, det innebär att jag måste kolla upp träningen. Kan ju inte längre satsa på att gå direkt efter jobbet, då kommer jag inte hem utan att behöva åka runt hela stan...
Kanske får kolla in några nya ställen.

2 kommentarer:

  1. Du har en award att hämta inne hos mig!

    SvaraRadera
  2. Tack för den vaniljvisprösten då:) Vilket värdsligt problem att bry sig om va:) Denna veckan kvar på semstern här också så snart sitter vi där som vanligt och skvallarar runt lunchbordet igen....Kram på dig!

    SvaraRadera