17 augusti 2010

Tänk om man kunde komma i säng i tid

Förra veckan var man utsövd och pigg som en lärka, trots att barnen vaknade i ottan, nu går ögonen i kors när klockan inte ens är tio på kvällen. Men går man och lägger sig för det?

Skulle just gå och sussa sött på kudden när jag kom på att jag skulle slutföra köpet av Office 2010 som vi kunde köpa på jobbet för endast 150 kr och det tog ju sin lilla tid... Sen skulle jag bara in och kolla till auktionerna på Tradera, och kolla lite på bloggen, och uppenbarligen skriva lite!
Har jag tur kommer jag inte på nåt mer jag ska göra innan jag borstar tänderna.

Jag kan iallafall glädjande meddela att stora R och hans kompis får vara med i fotbollstruppen i år, redan på lördag startar det!!
Och till sist önskar jag min svärmor lycka till imorgon när hon ska göra sitt uppspel till sitt 36+-kort (golf alltså...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar