31 oktober 2010

Bojkotta Cykelringen!

Sämre försäljare får man leta efter...

Vi vär där idag för att kolla på löpband, de hade ju sådana på annons...
Vi kommer in i en tom butik och säljaren står och gäspar vid kassan. Man kan tro att han skulle piggna till lite när det kommer kunder, men icke.

Jag traskar fram till honom och frågar om han är intresserad av att sälja nåt, då tittar han slött på mig och säger:
-"Vill du ha hjälp är det bara att säga till."
Var inte min kommentar en tillräcklig försäljningsöppning för honom? Fattade han verkligen inte hinten? Framförallt när maken stod och klämde på löpbanden...

Då blev jag förbannad och tog med mig familjen därifrån. Han var uppenbarligen inte intresserad av att sälja nåt och det lät jag honom få veta.

Vi gick över till Cykelhuset mittemot istället och blev väl omhändertagna.

Kan tillägga att det inte är första gången vi råkar ut för helkassa säljare på det stället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar