29 oktober 2010

Min tur, eller otur....

Idag var det min tur att drabbas av killarnas basskilussker som har härjat i veckan. Förra helgen var det ju lilla R och senare i veckan var det stora R.
Imorse började jag...

Så spannen är återigen framtagen och jag ligger däckad i soffan med 39 graders feber , ont i huvudet och ont i magen.

Och stora R kommer bli så vansinnigt besviken när han kommer hem från förskolan eftersom vi skulle haft hans bästa kompis här på middag och fredagsmys. Det får vi naturligtvis skjuta på framtiden.

Det positiv med dagen är att vi ÄNTLIGEN fick klart med försäkringsbolaget om hur mycket vi ska få för vår Clio som blev inlöst. Och se på sjutton, vi är nöjda, det var inget skambud vi fick utan ett helt marknadsmässigt pris.
Nu ska vi bara se till att pengarna kommer in på kontot så kan man släppa det sedan.

Ha en bra helg allihopa, nu ska jag krypa ner under filten och förbereda mig på att vilddjuren kommer hem ;)

1 kommentar: