10 september 2010

Dags igen

Det blev många nypremiärer denna veckan.
Nypremiär för Ullared, Idol och vab...

Lilla R ligger brevid mig i soffan med 40 graders feber... Inget kul alls, framförallt inte eftersom han har en tendens att kräkas när febern stiger. Bara hålla tummarna att det ger med sig snabbt.
Tycker så synd om honom, imorgon skulle vi ju åkt ut till morfar och tagit upp båten, lilla R har inte åkt båt alls i år och så inte heller denna helgen då :(
Stora R och maken får åka själva. Jaja, det han inte vet mår han inte dåligt av. Han får ta igen det nästa år.

Biggest Looser var ju också premiär på och det kunde jag ju se i måndags. Det ska bli spännande att följa dem under hösten.
Ullared fick jag se dagen efter, jag kunde ju spela in det, tack och lov. Jag blev så sugen på att åka dit att jag drömde om det på natten. Dessvärre drömde jag också att jag gick inne på Gekås och smaskade mjölkchoklad.
Jag som inte ätit sött eller kolhydrater alls för den delen på ca 4 veckor...

Kanske ska vänta några veckor till med att åka dit...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar