20 september 2010

Pissig dag igår som bara blev värre...

Igår hade jag en sån dag där man bara vill gå och lägga sig och dra nåt gammalt över sig. Var på uruselt humör och det gick ut över hela familjen...

Efter att ha röstat och gjort ett försök att shoppa lite inför fredagens fest så åkte jag hem och sov i en timme, synd att jag inte fortsatte med det.
Hade jag fortsatt med det hade jag inte åkt ner och handlat middagsmat i sista sekund och då hade den förbannade taxichauffören som körde mot rött ljus inte ränt in i mig!

Japps, bilen kvaddad och jag ska ner till vårdcentralen för att kolla hörseln och axel/nacke. Jäklar vad högt en airbag smäller. Visst, man kanske klarar huvudet men de borde väl komma på nåt systen som inte förstör hörseln. Men det lägger sig väl.
Vis av erfarenhet eftersom man jobbar på försäkringsbolag så är det bara att åka ner till läkaren för dokumentation och sen hoppas att det inte blir nåt av det.

Bilen däremot är nog inte mycket att hurra för, hela vänster framparti med hjulhus och allt är intryckt... Och bilen är ju 10 år gammal.

Tur i oturen är att pappa åker bort i 6 veckor så vi kan låna hans bil tills vi vet vad som händer med våran...

Och till sist tackar jag högre makter att inget av barnen var med i bilen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar