06 september 2010

I mörkret i köket...

Fjärrkontrollen till tv:n i vardagsrummet är pust väck, både barnen och jag har letat och letat men den vill inte hittas. Dessutom har ljudet i tv:n i allrummet på övervåningen försvunnit. Visst, den håller på att ge sig, men varför just idag?

Detta gör att jag sitter i köket och kollar Biggest Looser. Jag kan dock med glädje konstatera att jag är i bättre form än vad de är.
Skönt att för en gångs skull inte vara värst ;)

Ska förresten testa Zumba om ett par veckor på jobbet, jag återkommer med en rapport.

Dagens andra stora begivenhet spelar jag in, Ullared startar ju samma tid på en annan kanal. Jag hoppas att maken har bättre tur i letandet än jag för imorgon är det ju EM-kval igen, på en ny kanal som man helst ska hinna söka upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar