22 november 2009

Att träna eller inte...

Orkar jag åka iväg idag?
Regn och rusk, andra helgen själv med barnen vilket innebär att jag inte "sovit ut" (= sova längre än till 7...) på 3 veckor. Höll mig undan hela dagen i går och har hittills idag hunnit våldgästa en kompis. Ska när lilla R har vaknat raka vägen till svärmor för att äta middag, alternativt då lämpa av barnen så att de kan äta middag och bege mig till träningen.
Egentligen är det inte träningen i sig som tar emot utan allt stök efteråt.

Jag tycker inte om att duscha på gymmet och det innebär att jag helt genomsvett får sätta mig i bilen och åka till svärmor för att hämta upp 2 trötta barn. När jag väl kommer hem ska jag få 2 trötta barn att samsas och acceptera att jag går upp och duschar. Alternativt ta med dem upp på övervåningen och höra dem bråka medans jag försöker duscha. Inget av alternativen låter speciellt lockande i mina öron. Vi får se vad som händer.

Dessutom börjar det täppa till i näsan vilket det alldig gör när jag får för lite sömn under en längre period.

1 kommentar:

  1. Har också haft världens beslutsångest angående träning eller inte idag. Denna veckan har helt enkelt inte varit min bästa =( Förkylning, ryggont och latmask....

    Nya tag imorgon helt enkelt.

    SvaraRadera