01 november 2009

Tappa.se...


Eftersom jag är kass på att klippa och klistra kan jag inte visa för er på samma sätt som Marielle att jag faktiskt är på plats 8 totalt!

Vet inte om alla har lagt in steg under helgen men just nu känns det ganska bra, trots att jag har en arbetskamrat framför mig på plats 4...

Idag blir det dock färre steg, mycket färre steg. Ingen träning och troligtvis ingen promenad. Eventuellt en sväng till Freeport, är lite sugen på att köpa lite nya träningskläder, jag känner att jag behöver lite piff på det området.

Men som sagt, tävligen håller på i 80 dagar. Uthålligast vinner men det är ju inte fel att ha en bra start! Jag lär ha anledning till att återkomma i ämnet.

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat Kicki!! Jag började dock två dagar senare än alla andra då jag var hemma mån, tis förra veckan och hade ingen stegmätare då =)

    Jag har ju haft på mig min stegmätare när jag tränat pump för man ska ju bara fylla i aktiviteten då du inte har kunnat haft stegmätaren på dig av någon anledning.

    SvaraRadera
  2. Jag är lite avis på er två som kör tappa.se.
    Önskar nästan att mitt jobb hade haft en sådan tävling. Min syrras jobb kör också tappa.se.
    Men jag kanske skall bli av med min halsfluss innan jag kämpar vidare med mina steg.

    SvaraRadera