31 oktober 2009

Aktivitetsavstämning

Så här ligger det till:
  • Skickat iväg make och barn OK
  • Städat huset (iallafall nedervåning) OK
  • Spinnat en timme OK
  • Slutat svettas OK
  • Duschat och städat en av toaletterna OK
  • Slängt in en maskin tvätt OK
  • Inmundigat lunch/mellanmål OK

Och klockan är bara 13, vart ska denna dagen sluta?

Förhoppningsvis i Allum, tänkte klä på mig, torka håret och ta mig en trevlig liten promenad dit och kolla om det finns några pumpor kvar. Stora R vill verkligen ha en utanför huset i kväll. Sen återstår att se om jag får knata hela vägen tillbaks med eller om jag blir upplockad av make och barn på väg hem.
Bäst jag laddar med en riktigt bra bok.

(Nån som vet vart man hittar ett "avbockningsmärke i Webdings? Tyckte jag testade alla varianer men hittade inget...)

Ha en underbar dag i solen!!!!

1 kommentar:

  1. Oj,oj,oj vad hurtigt det där lät..... Vid den tiden hade väl jag typ ätit frukost, promenerat och höll på att fixa mig iordning. Hoppas resten av lördagen var toppen den med.

    SvaraRadera