21 oktober 2009

Nåt litet att haka upp sig på

Förra veckan var en kille från ett större markisföretag här för att mäta upp dels för markiser och dels för plisségardiner som vi ska ha här hemma. Vi hade dessförinnan fått ungefärligt pris av en säljare på företaget men för att få exakt behövde de komma hem och mäta. De har dessutom just nu upp till 30% rabatt.
Han skulle maila offerten till oss och det märkliga i kråksången är att vi ännu inte fått den...
Hur svårt kan det vara? Det är ju inte direkt några speciallösningar vi ska ha.
Sånt stör mig, säg inte att du ska leverera utan att göra det, kan du inte leverera på utsatt tid meddela då detta så man vet!

Nu är det ju inte så svårt att ringa ner och fråga vad som händer men det borde ju ligga i deras intresse att sälja. Framförallt sälja markiser på hösten/vintern. Det är ju inte direkt högsäsong.

För övrigt går det just nu väldigt bra med omstarten på LCHF som drogs igång i måndags, nästan så jag känner för att mäta ketonerna i morgon för att se om man verkligen kommer in i ketos. Det känns ju som om man skulle behöva svälta sig med pulver för det men så ska det ju inte vara.

Även träningen har jag kommit igång med och har jag tur kan jag få lite hjälp med barnhämtning nästa vecka så jag kommer iväg då med! :)

(Hoppas rätt personer läser....)

1 kommentar:

  1. Är det markis.se som ni har anlitat? Vi hade dom och upplevde väl inte att de var världens snabbaste heller...

    SvaraRadera