23 oktober 2009

Gasen i botten

Ja så känns det just nu.
Jösses vad det snurrar på fort och dagar som till en början känns ganska lugna förvandlas utan att man egentligen reflekterar över det till ett inferno av allt annat än det man egentligen ska göra på jobbet... Men det är samtidigt kul att inte varje dag är lik den andra, att få vara med och planera och vända och vrida på saker och ting.
Idag var jag till och med tvungen att avboka träningen eftersom jag insåg att jag inte skulle hinna även om jag körde olagligt. Och tur var väl det för det var väldiga köer dessutom.

Helgen blir även den fullspäckad. Imorgon bär det förhoppningsvis av till ishallen för stora R´s premiär på skridskor och sedan är det dags för middag hos goda vännerna E & M.
På söndag blir det rymdkalas hos en nybakad 5-åring.
Däremellan måste jag ju försöka ta igen träningen jag missade idag...

Nästa veckas träning har dessbättre löst sig, allt tack vare att rätt personer läser bloggen och förstår när de är utpekade, tack pappa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar