11 oktober 2009

Inte 20 längre....

Nä, det var väl ett tag sedan man var 20 år.
Detta blir smärtsam verklighet när man tror att man ska klara en middag med vänner efter ett par dagars kick-off...
Jag var nog inget trevligt sällskap igår. Sprang dessutom mest efter ungar känns det som.
Kick-offen i Sunne överträffade förväntningarna. Jättekul att få träffa kollegor från resten av landet och en helspäckat schema.

Vi hann med allt från speed-dateing, god mat, föreläsningar och 7-kamp som bland annat innehöll ponny-trav (som var fantastiskt roligt), bågskytte, stocksågning mm.

Sen var det fest på kvällen med Mojje som underhållning.


Eftersom jag vet att mina arbetskamrater inte uppskattar att vara med på bild på nätet är detta den enda bild ni får hålla tillgodo med....

Det var en ganska seg dag igår...
Men eftersom man tror att man klarar mer än man gör hade vi bokat in middag och fotboll med goda vänner. Älgfärsbiffar med kantarellsås bjöds det på... Smaskigt!
Matchen behöver vi ju inte tala om, de flesta vet väl hur det det gick.
Vi stack hem direkt när matchen var slut eftersom lilla R inte kunde komma till ro och somna där så han var ganska gnällig. Och jag med för den delen, jag var lika trött jag.

LCHF:andet har legat nere ett tag och kommer även göra det idag, men imorgon är det dags att ta tag i sig själv igen. Ingen träning dock eftersom det är föräldramöte på båda barnens avdelningar samtidigt.

1 kommentar:

  1. Hej, världen måste vara bra liten... googlade på Selma Lagerlöf och så kom din blogg upp. Tack för en jätte rolig kickoff, trevligt att få träffa er från de andra städerna! Hoppas att vi alla ses snart igen...
    Kram Caroline (från Skandia Sundsvall)

    SvaraRadera