15 oktober 2009

Lever jag?

Jag vet inte riktigt.

Jag går liksom i ett vakum av ingenting och ingenstans.
Ingen lust, ingen energi, ingen motivation, ingen vilja att ta tag i något. Vet inte vad som händer eller varför.
Är det det annalkande mörkret? Behövs någon större förändring i mitt liv? Kanske nytt jobb? Ny inspiration? Eller en ny infallsvinkel?
Är jag rastlös eller uttråkad elller bara anti och isåfall varför?

Något måste iallafall göras, annars är jag snart tillbaka där jag var för ett år sedan och dit vill jag aldrig tillbaka. Vet bara inte vilken ände jag ska börja i eftersom jag inte vet vad som felas.

Imorgon blir det iallafall träning, det är en liten start...

1 kommentar:

  1. Åh, allt jag kan säga är att du är långt ifrån ensam med de där tankarna =( de kommer allt lite då och då...

    SvaraRadera