07 oktober 2009

Kick-Off

Imorgon bär det av med jobbet för en två dagars kick-off på Selma Spa i Sunne.



Det ska bli jättekul då folk kommer från både Göteborg, Stockholm och Sundsvall.

Däremot hoppar jag över spabehandling, vi hade lite tid för oss själva på fredag eftermiddag och hade möjlighet att spa:a oss men jag föredrar nog att gå ut och gå om det är fint väder. Är det kasst väder kommer jag lägga mig i sängen och ta en tupplur! Får passa på att sova när man är barnfri. Jösses, jag kommer få sova TVÅ HELA nätter.....

Vi ska ha utomhuskonferens på fredagen så jag hoppas verkligen på bra väder.

Blir det tid över hade jag faktiskt velat vara lite kulturell och besöka Mårbacka, ni vet, Selmas tillhåll!

1 kommentar:

  1. Å vad roligt att åka bort över helgen! Kan tänka mig att det är speciellt för småbarnsföräldrar som inte är vana vid att sova hela nätter :) Ha det så jättekul!! Kram

    SvaraRadera