19 november 2009

Inte mycket krävs för lycka.

Ibland kan väldigt lite göra hela ens dag.

Jag har i ett par dagar haft mailkonveration med det tyska flygbolag vi ska åka till Dominikanska med för att boka deras "Infant Row" som de kostnadsfritt tillhandahåller om man åker med barn under 2 år. Efter lite trassel med bokningsnummer fram och tillbaka eftersom de och Apollo som vi bokat genom inte använder sig av samma kom idag beskedet att det är bokat och klart.

När jag sedan går in och tittar vilka platser det är så är det en hel stolsrad borta framför oss så där finns väl en vägg eller nåt. I vilket dall är det såpass mycket plats att barnen kan stå och gå och leka på golvet framför oss. Detta kändes som en väldig lättnad, och inte kostade det oss något heller!!!
(Och hade jag varit lite mer haj på detta hade jag kunnat lägga in en bild men eftersom jag ännu bara kan klippa och klistra och inte får till det på annat sätt så blir det ingen...)

Idag har vi varit och fixat pass för mig och lilla R. Skönt att ha det avbokat. Sen är det bara lilla R:s vaccination, ja, den för Hepatit.

Svininfluensavaccinet har alla 3 pojkarna i hushållet tagit. Jag var på väg att ta det i onsdags men då var det slut så nu börjar jag åter tveka om jag ska ta det. Vi får se om jag kommer iväg nästa vecka...

Nu återstår frågan om jag ska lämna maken hemma med nattning och åka ner till Allum där Esprit har VIP-kväll....

3 kommentarer:

  1. Jag hoppas att du åkte =)

    Jag änvänder mig av ett program på datorn som heter "skärmklippsvertyget" som gör det möjligt att klista och klippa precis det stycket som jag vill lägga in i bloggen. Allt från andras sidor eller en artikel. Har du någon sådan?

    SvaraRadera
  2. Hoppas du åkte till Allum och shoppade loss. Du har en award och en sån där fånig liten utmaning att hämta hos mig.... Kram kram

    SvaraRadera
  3. Bra platser, väggen kallas bulkhead. Det brukar finnas tillräckligt med plats för små barn att sova på golvet till och med! :)

    SvaraRadera