19 december 2009

I brist på annat

Snodd rakt av från Solan:

1. Snusar Du? - Nej, testade en gång och kräktes.
2. Röker Du? - Nej, slutade för 4 år sedan.
3. Gör Du frukosten själv? - Ja, vem skulle annars göra den, jag är ju gift ;)
4. Har Du suttit i rätten? - Nej, eller jo faktiskt hade vi studiebesök med skolan på en rättegång, det var dötrist.
5. Har Du slagit ner någon? - Nej, men oj vad jag ibland önskar att jag hade...
6. Vad är det ondaste Du varit med om? - Föda barn ;)
7. Vad gör Du när Du blöder näsblod? - Ställer mig över handfatet och låter det rinna... Men det var väldigt länge sedan.
8. När grät Du senast? - Häromdagen när jag skrev inlägget om kära mamma.
9. Vem kan Du prata med om ALLT? - Sen mamma gick bort ingen alls.
10. Har Du solglasögon? - Japps, köper alltid fejk utomlands alternativt HM för billig penning, de går ju ändå bara sönder eller försvinner.
11. Vilka länder har Du besökt? - Norge, Danmark, England, Tyskland, Spanien, Frankrike, Grekland, Thailand, Cypern, Lichtenstein, Belgien, Holland, Italien, Österrike, Schweiz Venezuela, Mexico. Dubai, Vitryssland och Förenade Arabemiraten om flygplatser räknas.. Snart även Dominikanska Republiken.
12. Vad heter Din hårspray som Du använder nu? - Använder ingen hårspray vanligtvis men har en miniflaska Osis+ i hyllan.
13. Vilken färg är det på tröjan Du har på Dig? - Rosa.
14. Känner Du någon som heter Niklas? - Ja flera stycken tror jag.
15. Är Du blyg? - I vissa sammanhang, jag blir bla lätt "starstruck".
16. Är Du morgonmänniska eller kvällsmänniska? - Kvällsmänniska, tyvärr har mina barn inte fattat galpooen än!!!
17. Har Du några grå hårstrån? - Massor, de trollas bort av slingor.
18. Vart köper du de flesta av Dina kläder? - Esprit!!
19. Använder Du frisörschampo och frisörbalsam? - Japps, fick utskällning av två av varandra oberoende frissor för att jag använde vanligt så jag var tvungen att köpa frisörschampoo. Fast inte av dem ;)
20. Hur mycket pengar har Du i plånboken just nu? – 1 20-lapp och lite mynt, det är ju snart lön och jul, ingen idé att råna mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar