28 april 2010

Dagens nöje

Tro det eller ej, men igår kl 16 när maken hade kommit hem från jobbet kände jag att jag behövde få komma iväg och spendera lite pengar. Och vart åker man om man vill spendera pengar???

Ingen gissning???

Ullared naturligtvis.

Det var ju ändå en del saker vi missade att köpa.... Så nu fick jag chansen att ladda upp med lite födelsedagspresenter och annat smått och gott...
Dagens bästa köp var nog ändå att jag hittade Barbapappa-gardiner till lilla R:s rum. Han älskar Barbapappa!!!

Till sjuklingen stora R blev det (bland annat...) följande film som vi ha tittat på idag i regnet:
Vi har oxå spelat det nya spelet han fick av kompisen i försenad födelsedagspresent:Imorgon blir det förskola igen för båda barnen och jag skall fatta mod och traska iväg till tandläkaren innan jag går till jobbet....

PS. Jag sparade en del saker som jag kunde handlat i Ullared, vi ska ju ändå till Falkenberg i juni och då tar vi väl en tripp till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar