20 april 2010

Dominikanska Republiken

Här kommer äntligen lite bilder från Dominikanska Republiken som jag har utlovat. Sorry att det har tagit tid men jag har varken haft tid eller lust att sätta mig framför datorn efter jobbet.

En del av hotellets stora pool

Pasta Club där vi åt fantastisk oxfilé flera gånger under veckorna vi var där, under restaurangen var en av barerna

Den långa, breda Stranden!



Mängder av solstolar och bra med skugga för den som ville...

Lilla R på väg ner till stranden med Kids Club i bakgrunden

Stora R tyckte om att hoppa i "vågorna", det var för det mesta väldigt lugnt vatten.

Lilla R lekte gärna i sanden

Eller lekte i vatten med farbror D, behöver jag säga att han vann tävlingen. Herregud, snacka om att LCHF funkar om man bara ger sig den på det!!!

Nyvaken i vagnen efter middagsluren...

Stora R leker och hoppar i poolen med Emma från Canada

Två goa killar myser innan middagen!

Men det roligaste av allt var väl ändå flygplatsen med alla flygplan och alla konstiga fordon.
En underbar resa och det är inte helt omöjligt att jag åker tillbaka, men då får killarna bli lite större först. Men åh vad jag gillar sol och värme och bad!!!


2 kommentarer: