02 april 2010

Påsken har anlänt

Men inte blev det mindre grått för det ;)

Får se om man imorgon kan pigga upp sig lite genom att sticka iväg och handla lite blommor till utsidan. Förra året kom vi oss inte för att köpa blommor förrän långt in i maj, å andra sidan så satt de kvar ända till förra helgen...
Tror ni att jag kommer vara ensam om den briljanta idén? Antagligen inte...

En annan sak jag verkligen är i behov av så är det klippning! Jag har inte klippt mig sedan i mitten av december och tro mig, det syns... En rejäl rensning av manen krävs.

För övrigt rullar allt på som vanligt, jag känner att inläggen blir färre och färre och mindre och mindre intressanta vilket gör att jag överväger att lägga ner bloggen. Jag kommer iallafall ta en paus. Jag har ju hållt på i över ett år nu och känner att det jag har behov av att få ur mig ändå inte är lämpligt att skriva här.

Men kommer jag på något så återkommer jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar