24 april 2010

Vad bidde det då?

Av min egentid idag bidde det inte så mycket... Har varit enormt (abnormt?) energisk.
Se bara:
  • Tvättat insidan av alla fönster på övervåningen
  • Bytt sängkläder i 4 sängar
  • Tvättat, torkat och vikt 5 tvättar
  • Handlat inför kalaset imorgon
  • Tvättat den ena bilen (!)
  • Förberett Coleslaw-sallad till imorgon
  • Gjort middag till mig och lilla R
  • Kokat rödbetor till imorgon
  • Badat och nattat lilla R

Dessutom har jag lekt, studsat studsmatta, tittat på Tv och ätit lördagsgodis med lilla R, och fikat med morfar när han var här.

Nu har jag parkerat mig i soffan och tänker sitta här och klappa mig på axeln tills jag somnar!!

Ha en trevlig lördagkväll!!!

1 kommentar:

  1. HJÄLP! jag är alltid ensam och hinner aldrig med så mycket på en dag....

    PS. jag är jätteallergisk mot gräs och pollen men struntar fullständigt i att det blir pollen i tvätten när jag hänger ut den. märker ingen som helst skillnad (alltså lindrigare besvär) när jag INTE hänger ut den. äter 3 mediciner om dagen och det går rakt igenom ändå...

    SvaraRadera