23 februari 2009

Arla morgon

Ja, inte nu längre, men lilla R ville inte sova längre när klockan visade 05:30.... Lyckades ligga kvar till 06:00, då börjar iallafall morgonnyheterna på tv. Sen vaknade stora R en halvtimme senare så jag kommer ha två trötta killar här ikväll.

Dagen ser ut att bli riktigt grå, tur att farmor kommer hit och passar de små så jag kan gå och träna i eftermiddag. Spinning står på schemat.

Det var vägning i morse, har ju vägning på måndagar och torsdagar på vårt Wii Fit (kanske världens dyraste våg;), och den visade -0,8. Det går åt rätt håll. Nu har jag exakt 10 kg kvar till målet. Känns lite som att det går långsammare nu när det inte är så mycket kvar men jag tänkte iallafall köra på helfart i 2 veckor till, sen måste jag nog börja vänja magen vid mat och vin innan bröllopet. Man vill ju inte däcka kl 19 på sitt egna bröllop....

Nu har jag lilla R som pockar på uppmärksamhet, på återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar