23 februari 2009

Xtravaganza

Jag har ju kört Xtravaganza till och från sedan slutet av september förra året och det har gått över förväntan. Jag brukar säga att jag hade 10 sambokilon, 10 sluta-röka-kilon och 10 extra kilon för varje barn. Sammanlagt 40 kg för mycket. Hualigen.

Hittills har jag plockat bort 30 av dem och nu försöker jag förtvivlat hitta motivation till att köra på ända in i mål, det är ju bara 10 kvar men såååå segt att komma igång.
Det är ju inte ens 4 veckor kvar till bröllopet men jag får nog ta lite efteråt, men jag måste erkänna att stora R börjar bli trött på att äta själv. Han har helt accepterat att mamma äter soppor på heltid men pratar mer och mer om "när du äter riktig mat med mig". Snart gubben, snart!

1 kommentar:

  1. Har du några före- och nubilder? Vore kul att se hur du har förändrats! Älskar att se bilder på er andra och hur bra det går för er :) När gifter ni er? Spännande!! Eftersom du har mig i listan till höger så lägger jag upp dig också :) Ha en trevlig dag!

    SvaraRadera