27 februari 2009

ZZZzzzzzzz

Mina barn är inga sjusovare direkt vilket är synd eftersom jag älskar att sova och som småbarnsförälder är ju den största bristvaran sömn...
Lilla R vaknade första gången 4,30, då lyfte jag över honom till vår säng och han slumrade till ett tag tills stora R kom in kl 5,30. Då är det ju helt kört för mer sömn eftersom de triggar varandra. Som tur är jobbar C skift vilket innebär att vi ofta kan turas om att gå upp med barnen även på veckodagarna. Idag var det min tur. MEN, det innebär å andra sidan att jag får sova imorgon ;)

Igår var svärmor/farmor här och passade barnen medans jag var på ett spinningpass från helvetet. (Instruktören på torsdagspassen kan liknas vid djävulen...)
Passade på att rensa i friggeboden och det resulterade i 5 kassar med kläder i svärmors bagage. 2 kassar till henne och 3 kassar till svägerskan. Resten skall antingen slängas eller ges till Myrorna, beroende på skick. Vissa plagg är inte ens använda, har lappar och påsar med knappar kvar. Snacka om oekonomiskt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar