23 februari 2009

Grannbesök

Pust, har haft grannen och hennes barn här på en improviserad lunch, jättebra, för då kan stora R få sällskap till maten, fiskpinnar och klyftpotatis stod på menyn.
Det blir ganska hektiskt när 4 barn i åldrarna 4 år till 1 vecka (!) ska samlas och äta...
Inte mycket till vuxenkonversation.
Dessutom lämnade grannen en äpplekaka med vaniljsås till farmor som kommer och passar mina barn när jag tränar senare i eftermiddag.
Det är rackarns tur att jag inte gillar äpplekaka!!!!

Och C, om du läser detta så finns det en liiite bit kvar till dig när du kommer hem ikväll...

Fördelen med att ha dragit igång med Xtravaganza är att jag äntligen kommit igång med träningen, jag kör 4-5 ggr per vecka i den mån jag hinner.
Jag inser att jag inte kommer kunna hålla det tempot när jag börjar jobba till våren, men jag hoppas jag kommit igång såpass att jag inte lägger av helt...Jag brukar köra spinning två dagar, Body Pump två dagar och antingen MRL (MageRumpaLår) eller Body Balance en gång. Min blivande man arbetar skift så det är inte alltid jag får ihop det, men jag pusslar så gott det går med barnvakter.

Före och efterbilder vet jag inte om jag har några, iallafall inte efter, jag och kameran har inte varit goda vänner de senaste åren, men det kommer. Ska börja använda kameran så jag kan lägga upp lite bilder, får bara rota fram den och damma av den först ;)

Det börjar bli dags för dagen varma soppa, tror det blir sparris idag... Sedan solning och spinning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar