08 maj 2010

Avatar

Nu har även jag börjat se filmen... Jag säger börjat för när 1 tim och 15 minuter hade passerat snarkade både jag och maken på soffan och insåg att det är bättre att avbryta och kolla vidare i kväll. Jag kan väl skylla på att barnen har sovit dåligt i veckan och jag var helt slut?

Stora R har fått nys om att Liseberg har öppnat för säsongen och nu har det stora tjatet börjat...
"Mamma, vi kan väl gå till Liseberg idag".
På vardagarna är det ju ok eftersom det är stängt och denna helgen har jag skyllt på att de är förkylda båda två. Vi hade faktiskt tänkt att gå dit nästa vecka då det är långhelg, antagligen som alla andra ;).

Idag ska vi ner till färgaffären och se om vi kan hitta en ny nyans av det vita som målarna haft. Den som är nu har vi ju på både garaget och friggeboden men den känns helst plötsligt väldigt gul, det kan ju vara för att det bruna under lyser igenom men jag vill ändå kolla om det finns någon annan brytning istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar