26 maj 2010

MBT

Jag funderar på att köpa ett par MBT-skor. Detta kanske kan sporra mig att komma iväg ut och gå. Jag är ju en sucker för nya saker ;) Jag har ju inga walkingskor och om jag ändå ska köpa nya kan jag ju testa dessa. Dessutom har en butikskedja i stan kampanj på sådana här just nu.
Jag har en kollega som nyligen inhandlade ett par och som har rejäl träningsvärk i vaderna...
De ser ju onekligen knepiga ut men maken, som nyss var på en föreläsning om funktionell träning borde ju gilla dessa.
Även hållning sägs bli bättre, förutom den ökade förbränningen....

Just det:
Den förlorade medaljen hittades idag.
Stora R ringde mig till jobbet i morse och berättade att han hade "kokos i skallen", han hade ju lagt den i bagagen på en av lilla R:s stora bilar!!!
Skönt att den kom tillrätta!

1 kommentar:

  1. Haha.. va gulligt att ringa och säga att man har kokos i skallen på mammas jobb! :)Tur att den kom till rätta.

    Skorna är ju för j-la fula men vad gör man inte?! :)

    SvaraRadera