30 maj 2010

Mors dag

Idag fick jag äntligen ett hemmagjort halsband av stora R, det har jag önskat mig i flera år ;)
Frukost på sängen blev det med efter min sovmorgon!
Vi hade kompisar hemma på middag igår och kollade sedan på Melodifestivalfinalen så det blev ju ganska sent i småbarnsföräldrars ögon...

Idag kom vi på den briljanta idén att åka till blomsteraffären för att handla blommor till utsidan nu när frosten gett sig och målarna är klara.
Det var bara det att alla andra tänkt samma sak, det var hur mycket folk som helst och JÄTTEköer. Men vi fick det vi skulle ha och har nu planterat klart på utsidan.
Nästa steg är väl att köpa nya rosenbuskar och nytt vinbärsträd till stora R. Dessa klarade inte vinterns kyla och har stendött.

Javisst ja, vad tyckte jag om finalen? Rätt låt vann, hon var ju störtskön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar