25 maj 2010

Hjulet snurrar...

Å herregud, nu är det igång....
Jag pratar naturligtvis om Melodifestivalen och jag slog precis om efter att ha kollat nyheterna och hamnade i något galande som tydligen var Serbien.
Varje år säger jag till mig själv att inte kolla på skiten, men varje år sitter jag i soffan och stör mig. Det beror ju mest på att det inte finns något annat men ändå.
På torsdag tävlar tydligen Sverige första gången och på lördag är det final. Å visst kommer jag sitta bänkad även då. Vi har ju till och med bjudit över kompisar för att se den!

Samma dag är visserligen Monster Truck på Ullevi och det är samma kompisar som skall gå på den som skall kolla Melodifestivalen.
Monster Truck är på god väg att bli en tradition för 5-åriga killar och deras fäder... Nästa år kommer väl inte heller lilla R undan ;)

Nu är det Polens bidrag och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, kanske bättre att gå och lägga sig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar