15 juli 2010

Eclipse

Nu har jag sett den 3:e delen av Twilight-serien och den gav mersmak. Någon som vet när nr 4 kommer?
Har fått låna de tre första böckerna så att jag har något att läsa i sommar. Problemet är bara att jag inte kommer iväg på mina promenader eftersom det inte är ljudböcker ;)
Men jag har ju aldrig haft problem att hoppa mellan olika böcker tidigare så det är bara att ta sig i kragen och gå på. Har bytt batteri i stegräknaren med för att peppa mig själv lite grann.

Om och när jag börjar springa igen ska jag nog belöna mig själv med en rolig Garminklocka eller liknande...

Nu är det 1 arbetsdag kvar till semester. Maken och barnen kommer hem först på söndag så än finns det några dagar kvar i den tysta ensamheten.

1 kommentar:

  1. Maila mig om du behöver ljudböcker. Jag har ett antal tusen. De flesta på engelska men också många på svenska.

    SvaraRadera