17 juli 2010

Slappedag

Idag har jag inte varit utanför dörren, jo förresten, jag hämtade tidningen i morse ;)
Har haft en riktig slappardag och läst igenom ett par tidningar jag inte hunnit med, sett "New moon" igen ("Twilight" såg jag i går kväll) och slumrat lite på soffan.
Allt det där man inte hinner med med två barn hemma.

Men nu längtar jag allt bra mycket efter de små liven, imorgon kommer de hem.
Lilla R sade igår till mig i telefon: -Mamma omma, (mamma, komma) och då blöder ju hjärtat...

Men nu ska jag återgå till mitt horisontalläge i soffan i mysbyxor. Jag var bortbjuden till goda vänner ikväll på vin och sällskap men tackade faktiskt nej, jag ville ha denna dagen för mig själv i soffan utan att behöva duscha och göra mig i ordning. Vi får träffas en annan dag istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar