08 januari 2010

Hemligheter

Ibland känner jag för att skaffa mig en alldeles hemlig anonym blogg där ingen vet vem jag är och ingen kan lista ut det. Där hade man kunnat skriva allt det där som man inte kan skriva här! Ibland finns det mycket frustration som vill ut. Av de mest olika anledningar.
Men å andra sidan kan man ju alltid skriva ner det på ett papper istället ;)

Nu har Let´s Dance börjat men eftersom jag har suttit och knapprat på datorn hela kvällen har jag inte följt med vidare värst. Jag är dessutom så trött att det knastrar i ögonen, funderar på att gå och lägga mig. Är det ok att gå och lägga sig innan kl 22 en fredagskväll? Eller ska jag helt enkelt satsa på att däcka i soffan?

Båda barnen har sovit bedrövligt de senaste nätterna, främst då lilla R som är jätteförkyld och stänkar runt på nätterna. Stora R har ju bara ovanan att vakna tidigt även när han inte behöver.

Jag ska iallafall ta mig upp för trappan och tvätta bort sminket innan jag kliar ögonen ur mig. Vi har ju ganska torr luft inomhus eftersom vi eldar ganska kraftigt i spisen nu under istiden.
Håller tummarna att vi får behålla elen iallafall, de hade ju varnat för omfattande elavbrott i kväll, jaja.

Herregud vilket meningslöst svammel det blev idag, bäst jag lägger ner och går och lägger mig.

Go´natt!!

4 kommentarer:

  1. Jag håller med dig angående hemligheter. Jag hade kunnat skriva mycket mer om jag var anonym. Tänk om man hade kunnat vara helt ärlig med hur mycket åt helvete det går när det går åt helvete. Men det funkar inte, jag skäms för mycket, och alldeles för många personer i min närhet läser vad jag skriver... That's life. Kram

    SvaraRadera
  2. Det där har jag också funderar över ibland.... Oj vad det skulle skrivas om jag hade en anonym blogg:) Kram kram!

    SvaraRadera
  3. ...jag håller med dig Kicki...vad tror du att min blogg ligger på is för ?? Jo, mycket frustration som jag inte kan skriva om men som jag nu inte vet vart jag ska rikta den...

    (har desutom hjärtesorg just nu efter min 12 år gamla katt som har dött =(

    SvaraRadera
  4. JAg har en anonym blogg, sambon är den enda som känner till den. Jag kände mig otrogen innan jag berättade för honom. Han har aldrig läst den. Det är min pysventil, annars skulle jag bli tokig av livet i mammaträsket.

    SvaraRadera