19 januari 2010

Up and running...

Japps, nu är hela familjen på fötterna igen efter att ha rivstartat året med först dubbelsidig öroninflammation och sedan magsjuka. Dock troligtvis inte kräksjukan eftersom det gick över så snabbt. Själv har jag tagit mig en återhämtande semesterdag eftersom mina arbetskamrater inte ville ha mig på jobbet idag ;)

Dagen kommer också att innebära ett medvetet avsteg från LCHF man kan väl säga att omelett är inte det första man blir sugen på efter att ha vänt ut och in på magen... Inte heller ägg eller något fett. Så eftersom jag har beslutat att göra uppehåll idag kommer det troligtvis även en semla att slinka ner...

Men imorgon är det full fokus igen. Har jag tur tar det inte så lång tid innan jag kommer in i samma fina förbränning som jag har just nu. Annars går det kanon med LCHF!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar