19 januari 2010

Några timmar senare...

Inte alls up and running, stora R har blivit hemskickad från dagis eftersom han inte är bra i magen så det lär väl inte bli något jobb för mig imorgon, eller på torsdag. Någon barnvakt lär jag ju inte få tag på... Typiskt att detta ska hända när det är ett par ganska viktiga dagar på jobbet.

Dagens uppenbarelse måste ändå ha varit att semlan inte var speciellt god, jo, de första tuggorna, men inte mer. Inte heller Frasses eller vattenmelongodisarna var nåt speciellt. En märklig känsla. Naturligtvis åt jag upp en hel del iallafall, det stod ju framför mig och jag skulle ju "passa på". Men jag vill inte ha mer.

1 kommentar:

  1. Ååå semla som är så gott men smaken är ju som bekant som baken. Med tanke på dina mål så antar att det gladde dig att den inte var så smarrig :)Hoppas plutten frisknar till och du kan jobba och må bra igen. Puss & kram på dig

    SvaraRadera