16 januari 2010

Märkliga siffror

Då var veckans officiella vägning gjord och den visade på -1,1 kg. Känns jättebra men vad som är konsigt är att i går och i förrgår visade den -1.8 kg. Jag kan ju inte hålla mig från att väga mig som vanligt... Vad hände med resterande -0,7?? Inte för att -1,1 kg är ett dåligt resultat men man undrar ju.
Kan det kanske på något sätt bero på att jag var på Pump för första gången på länge igår? Kanske svullnar musklerna eller drar åt sig vätska eller nåt? Jaja, det lär ju jämna ut sig med tiden!

I övrigt går det jättebra med LCHF just nu, visst kan suget efter Frasse (Willy´s kinapuffar) och vattenmelonslösgodiset sätta in men jag faller inte, just nu är det inte värt det! Det kan ju hända att jag tar en dag i februari och svullar loss, jag tror inte att jag kan gå ett helt år utan semla nämligen och då kan jag ju passa på att inmundiga det andra som jag VERKLIGEN saknar med., och det är bara ovanstående godis, inget annat!
Sen gäller det att komma på banan igen direkt efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar