03 juli 2009

Inte mycket gjort...

Här händer det inte mycket. Solen gassar och vi bara slappar, solar och badar hela dagarna. Inte ens mat orkar man fundera på!
Mycket strunt blir det också när man är hos svärmor. Många fikor, processat smör, bröd och fel middagar, men gott är det.
Nä, till hösten får det bli andra bullar, eller rättare sagt; inga bullar!
Jag håller fast vid beslutet att köra igång med ett par veckors pulver och sen dra igång med LCHF när jag börjar jobba igen efter sommaren.

Träning eller rättare sagt joggingen som jag hade föresatt mig har bara blivit av en gång än så länge. Jag skyller det på värmen. Sist jag var ute svettades jag så att det sved så mycket i ögonen att jag inte såg något den sista biten. Nu säger de att det ska bli svalare nästa vecka så då får jag ge mig ut då istället.

Trist att det ska bli sämre väder, hoppas att det är tillfälligt, många är ju de som inte har börjat på sin semester än. Ett litet lågtryck med lite regn för gräsmattans skull och för att man ska kunna åka till Ullared med gott samvete gör inget men sen vill vi ha tillbaka värmen och solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar