06 juli 2009

Michael Jackson begravs idag

Tur är väl att TV4 sänder från spektaklet. För ett spektakel kommer det att bli och jag kommer sitta som klistrad framför tv:n. Jag gillar nämligen spektakel...

Hittade för övrigt en video jag aldrig sett förut som gav mig rysningar:



Annars är här tämligen molnigt. Har varit och handlat för imorgon då far min med hustru kommer och hälsar på, eventuellt även syster yster.

Igår fick jag även bevisat för mig att det är fysiskt omöjligt att åka till Ullared utan att handla något. Jag åkte dit för att lämna tillbaka skorna vi köpt till barnen eftersom det var fel storlekar. Passade även på att lämna tillbaks dubbelvåffeljärnet, vi har ju redan ett våffeljärn och jag ska ju dessutom inte äta våfflor alls...
Men när jag hade lämnat tillbaks detta råkade jag slänga en blick på stället utanför väskaffären vid Gekås och drogs som en mal till elden... Och vips hade jag handlat en söt Snobbenväska, den kostade bara 49 kr men ändå.


Visst är den lite gullig och somrig!!

1 kommentar:

  1. hahaha...ja det är nog fysiskt omöjligt att åka dit bara för att fönstershoppa =)

    Hoppas att du har det gott på semestern. 3 dagar kvar för min del nu =)

    SvaraRadera