07 juli 2009

Märkligt tomt

Ja så känns det faktiskt nu när jag sett minnesceremonin. Det var en riktigt finstämd ceremoni och inte alls det spektakel jag hade väntat mig. Artisten Michael Jackson hyllades till höger och vänster men för min del var det först när Brooke Shields gick fram till mikrofonen som det gick upp för mig att även människan Michael Jackson är borta.
Och när lilla Paris stammade fram sina ord i slutet så brast det för både mig och svärmor. Hoppas innerligt att det inte blir någon dragkamp om de stackars barnen, de kommer ha det tufft som det är.

Men jag säger som många andra: Var var alla fina ord när han hade det som tuffast? Var var alla då???

En sak är dock säker, när jag kommer hem ska jag leta upp mina Jacksonskivor och ladda min MP3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar