23 juli 2009

Jag - en mördare?

Eller var det skatan som var självmordskandidat?
Jag vet inte, men helt plötsligt var den bara mitt i gatan och flög inte åt det håll som krävdes för att bilen inte skulle köra på den. Det kändes inte alls bra, det är första gången jag kör på något som är större än flugor... (Förutom den gången jag krockade med bilen men då var det faktiskt inte mitt fel!)

Nåja, för övrigt har regnet vräkt ner, det tog mig ca 45 minuter att köra från jobbet till Allum, och sen tog det ytterligare 15 minuter att hitta parkering eftersom hela Västra Götalandsregionen tydligen hade bestämt sig för att åka just dit just idag. Tur jag flexade ut tidigare så jag hann hem innan det blev mörkt...

Väl hemma så passade jag på att göra nåt så kul som att:
FROSTA AV FRYSEN
Jag är ju solokvist igen eftersom alla grabbarna bestämde sig för att fly fältet och åka ner till Falkenberg ett par dar, så jag passar på att fixa lite här hemma efter jobbet.
Igår tillbringade jag min lediga tid i köket, kom inte längre än så eftersom jag fastnade på Tradera och shoppade loss. Får nog lugna mig lite där, alternativt börja sälja lite för att finansiera inköpen ;) (Naturligtvis dammsög jag och tvättade under tiden, helt overksam är jag inte!!!)

Idag säger jag även grattis till Janne som fyller år, hoppas de nyinköpta Blue-Rayskräckfilmerna är bra på den nya 50" TV-n.

1 kommentar:

  1. ja varför inte jobba när det ändå pissar ner? Vi drar dock vidare imorgon först till Skara och sedan till Gotland så jag hoppas verkligen på bättre väder.

    ja, Tradera där hänger man ju titt som tätt =)

    Jag körde på en vild kanin för några års sedan och jag mår fortfarande dåligt över det.

    Tack för awardsen kunde inte varit bättre lämpade än idag =)

    SvaraRadera