05 juli 2009

Veckan som gått...

Sommaren har tilfälligt lämnat oss, det är visserligen fortfarande varmt men solen täcks av alla moln... Idag har vi blivit mycket fattigare efter ett besök i Ullared och Gekås, som vanligt hittar man massa "bra-att-ha" grejer och när man kommer till kassan försöker man hålla god min fastän man nästan fryser till is inombords.



En av alla "bra-att-ha-saker" var iallafall en flytväst till lilla R så vi kan åka ut med morfars båt.

Jag tänkte passa på att summera veckan som gått i lite bilder.


Grannarna hälsade på i tisdags, vi hade en underbar dag med sol, bad och god mat!


Till och med jag vågade bada, både i kall pool och varmare hav...

Följande dagar bjöd på lika bra väder.


Inte ett moln på himlen.

Varmt och skönt i vattnet.

Mina tre musketörer...


Och då blir man så här trött när man slocknar på kvällen!

1 kommentar:

  1. Vilka härliga bilder!! Jag vill också ha en sån pool... tror dock inte den får plats på min altan :) Ullared är livsfarligt, har varit där 2 ggr i år och blev lika fattig båda gångerna. Men en sak har jag en stående beställning på när folk åker dit: deras klädvårdsrullar är super-bra. Endast 5 kr och de bästa som finns att få tag på. Är på min sista rulle nu, hoppas någon åker dit snart. Ha det skönt! Kram

    SvaraRadera