20 juli 2009

Jag fick tummen ur

Och första auktionen som vanns var två spel till Gameboy... Så att stora R kan hålla sig lugn på vår 10-timmars flygresa om 8 månader (kan iallafall skylla på det!) Hoppas jag vinner med mitt bud på det Wii-spel vi vill ha till oss själva.



Nu är jag helt fast men måste ner till någon sminkbutik och kolla lite färger, jösses vad man kan fynda märkessmink, varför har jag inte gjort detta tidigare!

Annars är veckan mest fylld av jobb, jag är inne och gästspelar denna veckan. Tur är att det är väldigt lungt än så länge iallafall.

2 kommentarer:

  1. Du har en award (eller två) att hämta inne hos mig.

    SvaraRadera
  2. Vassego. Du kopierar bilderna från min blogg, lägger in dem i din egen, ger dem till 7 andra (länkar som jag har gjort) samt skriver en rad på deras kommentarer. Glömde visst skriva instruktionerna... sorry.

    SvaraRadera