07 juni 2009

Första söndagen i juni

Nästa vecka kommer skattepengarna, hurra, med tanke på att det är 2,5 veckor kvar till lön...

Idag har vi gjort vår medborgerliga plikt och varit och röstat i EU-valet. Jag kan inte säga att jag engagerat mig eller för den delen intresserat mig men det är trots allt både en skyldighet och rättighet att gå och rösta.



Igår tog jag och lilla R en promenad ner till Allum, jag kom ju på att jag visst kunde köpa en löparjacka, jag hade ju presentkort kvar som jag fick av min käre far när jag fyllde år.

Detta set blev det, fast jag tog med tighta byxor istället. Får se om jag får tillfälle att använda dem idag, mellan skurarna. Har känt mig lite vissen så förmodligen blir det en annan dag... Helfarten som gick som en dans hela arbetsveckan bröts igår, får se om jag äter nåt ikväll eller om jag orkar vara ståndaktig och hålla emot. På vardagarna har jag inte större bekymmer, men på helgerna är det inte kul alls.

1 kommentar:

  1. Jag kunde inte låta bli att kolla om det fanns min storlek....tjohoo...det fanns! Nu måste jag ut och träna ; ) Sivanb

    SvaraRadera