26 juni 2009

Semester!!!

Vaknade upp sista arbetsdagen innan semestern och tappade bokstavligt talat haken när jag fick höra att Michael Jackson är död. Säga vad man vill om honom, men ingen kan ta ifrån honom hans musikaliska genialitet!

Fortsatte sista arbetsdagen med att röja undan alla frågetecken och gamla surdegsärenden på jobbet. Åt en liten glass (igen...) på fredagsfikat, åkte till systemet på vägen hem och handlade lite. Sen bar det av hemåt och räkorna som väntade.
Hade samtidigt koll på U21-pojkarnas bravader på TV i bakgrunden. Såååå synda att de snubblade på målsnöret.

Nu sitter jag med ett glas vitt framför datorn och funderar på att gå och lägga mig, maken vill att jag ska kolla på "V" med honom och äta choklad som han har handlat. Konstigt nog är jag inte sugen på choklad trots att jag ätit glass, druckit rosévin och ätit 2 skivor snoddas idag.
Men jag får väl hålla honom sällskap när Diana hjärntvättar Julie.... Om jag inte minns fel kommer även ödlebarnet födas detta avsnittet.

Imorgon blir det frukost på den nya altanen!!!

1 kommentar:

  1. Grattis till semestern! Ha en underbar sommar så ses vi till hösten... ; ) /sivanb

    SvaraRadera