20 juni 2009

Midsommardagen = Röjardag

Marielle avslutar sitt senaste inlägg med "Har ni vaknat ännu?"

Mitt svar är: ja!! Har hittills hunnit med att
  1. Spela spel med stora R
  2. Tvätta 4 tvättar
  3. Dammsuga nedervåningen
  4. Fixa lunch och fika
  5. Vattna blommorna på både insidan och utsidan
  6. Sätta igång och plocka ur diskmaskinen
  7. Hänga in alla kläder från veckans tvätt som låg i tvättstugan
  8. Röja undan i köket.
  9. Bytt alla sängkläder.

Jösses, vad har hänt? Vem har stoppat en krona i mig? Kan det vara så att jag försöker bränna ett par extra kalorier eftersom helgen medför ett ganska stort överskott av den varan?? Gymmet har stängt och utanför hänger stora svarta hotande moln på himlen...

Eller är det helt enkelt ett ryck för att bli klar med alla "måsten" i helgen så man faktiskt kan passa på att njuta av sommaren som utlovas på måndag, efter jobbet då....Troligtvis en kombination av ovanstående.

2 kommentarer:

  1. Ja, jösses vad du har hållt igång idag. Här har vi verkligen inte gjort ett smack =)

    SvaraRadera
  2. Usch vad dåligt samvete du ger mig. Idag har jag:
    * Pillat med nya datorn
    * Tvättat 2 maskiner tvätt
    * Varit och handlat
    * Löst korsord

    Inte mycket alls... nu skall jag göra middag, sen blir det mera latfasoner :) Ha en skön kväll!!

    SvaraRadera