01 juni 2009

Säger inget

så har jag ingenting sagt...

Annars då?
Tycker att det borde vara förbjudet att jobba såna här fina dagar, jaja, nu är värmeböljan snart över för denna gång. Jag hoppas faktiskt på lite regn, det kanske kan lätta lite på klådan i stora R:s näsa och ögon. Har fått ok från läkaren att dubbla dosen eftersom han inte är en normalstor 4:åring. Snarare mer som en 6-åring...

Längtar tills nästa vecka när skattepengarna kommer så vi kan åka ner till Blomsterlandet och fylla de nya blomsterlådorna vi köpte på Fynda.


Imorgon är det återigen dags för en ny release på Pumpen, ska bli kul att se hur den ser ut. Fick förresten två prova-på kort till kompisar i posten, jag vet precis vilka som ska få dem!

2 kommentarer:

  1. Ja ge de faan inte till mig!! Haha. Sen e de ju väldigt hyggligt av dig o önska regn,kan vi inte få njuta lite? Önskar i och för sig inte dina barn klåda, vet vilket helvete det kan va. Men förutom det e det ju underbart skönt med värmen!! Sånt här väder har jag beställt v 30-33. Då ska det va VARMT o STRÅLANDE SOL heeela tiden annars blir jag skitsur!! Ska ligga i en solstol i Åsa o inte göra ett smack! Gud vad jag längtar insåg jag nu. 2 veckors ledighet förra året var inte mycket till batteriuppladdning, så nu e man trött. Tufft på jobbet för tillfället oxå vilket inte gör saken bättre... Kram kram.

    SvaraRadera
  2. Å kommer skattepengarna nästa vecka?? Då blir jag RIK :) Härligt! Har inget speciellt jag skall köpa dock, men det är alltid skönt med lite pengar på sparkontot... har ingen som helst buffert nu. Det är dyrt att gå ner i vikt, XV kostar, bättre mat kostar, nya kläder kostar, så sparkontot är tömt.

    Ha det skönt! Kram

    SvaraRadera