16 april 2009

Kurr i magen...

Dag 3 här och nu kurrar det rejält i magen, kan också bero på att jag inte åt nåt innan promenaden som idag blev 1,5 timmar, alltså lite längre än vanligt. Det blir lätt så när man går och pratar hela tiden.
Gick förbi golfbanan och där var det fullt med folk, i år blir det ju inget golfspel för mig. Är passiv medlem då jag känner att tiden inte riktigt räcker till.
Nu har jag iallafall svept en chokladshake och ska vänta på att lilla R ska vakna så han kan få i sig lite mat.
Senare ska jag försöka komma iväg och ta kort till det nya körkortet. Det kan man tydligen ta på uppkörningskontoren nu för tiden, hoppas man får ta några så man kan välja....

2 kommentarer:

  1. Verkar inget gott hörru :( Men du är duktig Kicki. Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Vad du är duktig gumman: först pulvra och nu körkortskort....jag har inte fått tummen ur och fixa mitt än....!!!! kram smurfan

    SvaraRadera